پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118815
ايران با بيشترين هجمه ماهواره اي مواجه است / تنها مانع تحقق نقشه سلطه آمريکا، تفکر شيعي است
تاریخ انتشار : 1393/06/17 12:03:35
نمایش : 2423
تنها مانع تحقق نقشه آمريکا، تفکر شيعي بود چرا که هم معنويت حقيقي را در درون خود دارد و هم منجي موعودي دارد که وعده مبارزه با ظلم و ستم را داده است و به همين دليل قرآن و رهبري ديني و ولايت و حتي ارگان هاي انقلابي ما بسيار مورد هجمه بوده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از بسيج مداحان،حجت الاسلام محمد رضا نصوري در سومين همايش مديران هيئت هاي مذهبي سراسر کشور در قم اظهار کرد: خداوند در قرآن فرموده است ما جن و انس را نيافريديم مگر براي عبوديت و بندگي. براي رسيدن به قله عبوديت و بندگي خدا سه چيز لازم داريم: نقشه راه، نقشه خوان و بلده راه و آمادگي براي اين مسير. قرآن، نقشه ماست و معصومين و ائمه بلده راه ما هستند و خودمان بايد آماده طي اين راه باشيم و اين ها نقاط قوت ماست که همين نقاط قوت امروز مورد هجوم قرار گرفته است.

وي با اشاره به کنفرانس شيعه شناسي در دانشگاه تل آويو در سال 61 و نظريات فوکوياما در آن کنفرانس افزود: راهکاري که فوکوياما براي نابودي شيعه داد اين بود که بايد براي دو موضوع عاشورا و مهدويت معادل سازي کرد، يعني خرافات را به اين دو محور وارد کنيم و آنها را تخريب کنيم!

نصوري معنويت گرايي و موعودگرايي را دو دغدغه بشر امروز خواند و افزود: امروز 2825 گروه معنويت گرا هستند که مدعي ارتقاي معنويت بشر امروز هستند و سعي مي کنند با روش ها و تاکتيک هاي مختلف اين را به نسل امروز تلقين کنند که گذشتگان اشتباه رفته اند و معنويت ديني درست نيست.

وي تاکيد کرد: اين گروه ها به جاي معنويت خدامحور معنويت انسان محور را تبليغ مي کنند و دين را مانع از سعادت و پيشرفت انسان معرفي مي کنند.

معاون تبليغ و ارتباطات مرکز تخصصي مهدويت تصريح کرد: دغدغه و نياز ديگر بشر امروز مساله موعود و پايان تاريخ است. مردم مي خواهند بدانند آينده چه مي شود و وقتي مي گوييم منجي مي آيد، مي پرسند منجي کيست؟ منجي چه زماني مي آيد؟ اگر منجي بيايد آغاز زندگي است يا پايان زندگي؟

نصوري ادامه داد: جري فالور يکي از رهبران گروه هاي اوانجليست آمريکا که مشاور بوش پسر رييس جمهور آمريکا بود و سال 2007 از دنيا رفت اين ديدگاه را مطرح کرد که دوران مدرنيسم و پست مدرنيسم به پايان رسيده است و وارد عصر ترانس مدرنيسم شده ايم که مشخصات بارز آن معنويت گرايي است. اگر آمريکا بخواهد تسلط خود را بر دنيا افزايش دهد بايد خلاء معنوي را پر کند و نسبت به منجي گرايي برنامه داشته باشد. يعني ابتدا بايد نيرو سازي و سپس آينده سازي کرد.

اين کارشناس مهدويت با اشاره به اينکه آمريکايي ها به جاي اينکه منتظر بمانند تا ظهور مسيح رخ بدهد کاري مي کنند علائم ظهور منجي محقق شود افزود: تشکيل حکومت يهوديان در بيت المقدس، تخريب مسجد الاقصي توسط يهوديان طبق انجيل، بناي معبد سليمان، کشتن گوساله سرخ و جنگ آرماگدون علائم ظهور منجي است که آمريکايي ها به دنبال تحقق آن هستند.

نصوري با بيان اينکه در برابر اين فرآيند دو مانع وجود داشت؛ يکي قرآن و ديگري منجي شيعيان تاکيد کرد: تنها مانع تحقق اين نقشه آمريکا، تفکر شيعي بود چرا که هم معنويت حقيقي را در درون خود دارد و هم منجي موعودي دارد که وعده مبارزه با ظلم و ستم را داده است و به همين دليل قرآن و رهبري ديني و ولايت و حتي ارگان هاي انقلابي ما بسيار مورد هجمه بوده اند.

وي با تاکيد بر اينکه تنها ايران با بيشترين هجمه ماهواره اي مواجه است،اقدام به ساخت فيلم فتنه در هلند کرد و گفت: آنها بايد به اين نتيجه برسند که قرآن و مباني مسلمانان را با دو نگاه انکاري و تخريبي زير سوال ببرند. در شبکه هاي مختلف تلويزيوني و مجازي تفاسيري را با ديدگاه صوفي ها و بهايي ها از قرآن ارائه مي کنند. محبت اهل بيت و ويژگي هاي شيعه و هيئت ها در اين شبکه ها بسيار مورد تخريب است.

حجت الاسلام نصوري در پايان تاکيد کرد: بايد چهار کار جدي انجام دهيم؛ سطح معرفت خود و جامعه را بالا ببريم، زيبايي هاي محبت اهل بيت و قرآن را نشان دهيم، اطاعت از امام زمان را در همين دوران غيبت تمرين کنيم و همه ما به اندازه وسع و توان خود فعاليت کنيم.

 
 
برچسب ها: دانا
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html